Претходно Мета најави голема промена на Фејсбук во однос на начинот на кој се прикажуваат содржините на оваа мрежа, а на некои корисници од оваа недела им е овозможен пристап до овој „нов Фејсбук“.
Целта на промената е наместо претходниот фокус на комуникацијата меѓу пријателите и роднините, на корисниците да им се прикаже што е можно повеќе забавна содржина, како и содржини од луѓе и страници што не ги следат, се со цел да се привлечат што повеќе што е можно повеќе корисници и да ја зголемат нивната активност на оваа мрежа, пренесува Zimo.hr.
Причината поради која Цукерберг и неговиот тим се решија на тој потег е – TikTok, социјална мрежа фокусирана на кратки видеа, која за кратко време му се закани на Facebook и зеде добар дел од неговите корисници, особено помладите.
Кога промената ќе стане достапна за корисниците, содржината што Цукерберг ја нарече мотор за откривање ќе биде достапна на главниот екран или почетната страница на Facebook и има за цел, како што сугерира името, да открие нови и забавни содржини врз основа на персонализирани препораки напојувани со вештачка интелигенција. Исто така, ќе има две опции кои Facebook претходно ги копираше од конкуренцијата – приказни и Instagram Reels.
Покрај табулаторот Home, на корисниците ќе им бидат достапни и други табови – во едната ќе се прикажува содржината на пријателите и содржините објавени во групи и страници што корисниците ги следат, а исто така е можно да се создаде таб со омилени каде што само содржината на луѓето и страници кои се најинтересни за корисниците. Табовите како Facebook Watch и групите ќе останат исти како порано.
Да потсетиме, минатата недела Мета најави уште една голема иновација на Facebook – ќе им овозможи на корисниците да имаат дури пет профили под ист профил, за кои нема да мора да користат вистински податоци, што досега беше забрането.
Овие промени на Facebook веќе почнаа да им се појавуваат на некои корисници, а се очекува во текот на следната недела да станат достапни за сите корисници.